Bubblans!

Usch tror jag börjar bli sjuk, är så himla trött hela tiden! :/ men men... En månad kvar med tävlingar, det är väl bara att bita ihop :P hahha..

Jajja, idag har jag och lillen knappts setts något eftersom jag tränade morgonpasset och hon eftermiddag :) heheh. vissa är lite piggare än andra :P
Sen åkte jag och mamma en snabbis till ullared, usch hittade typ ingetting idag.. såå tråkiggt! Sen begav vi oss faktist till jysk för att köpa en efterlängtad garderob för min del så jag slipper använda ett av rummen till hmm nej jag vet inte ens vad man ska kalla det :) hahha..

Så imorgon börjar KM, mycket spännande. Har dock inte varit med på flera år så detta kan nog bli en rolig upplevelse. Hhhaha.. Jag och Tessan går ut 08.00. hahha Lilla Therese, alltid lika roligt att spela med henne. =)
Nej usch här gör jag ingen nytta, ska faktist ta och lägga mig och läsa dagstidningen. hahhaha, lite gammalt det lät?

Klockan är ställd, korset är på och allt är fixat inför morgondagen så god natt på er alla! :)
/Dia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0