Min dag

Idag är det min dag, men allt känns så annorlunda. Det känns tomt i mitt hjärta. Jag saknar min bästa vän så mycket ! Ingen som bakar tårta åt en, även om mamma klarar detta galant så känns det tomt. Jag kommer inte ihåg den senaste födelsedagen som du inte var med. Jag började dagen med att öppna din present som legat här ett tag, fällde några tårar och fick en klump av ännu mer saknad. Tack för den presenten, jag blir också väldigt glad av att titta på den !
Dagen har varit lång, men nu blir det familjemiddag !
Jag är tacksam över att ha min familj här idag, men inte hela familjen. Du är ju inte här <3


Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag älskar dig.

2010-10-27 @ 23:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0