Sammanfattning sommar 2010


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Cass: Plockat svamp
Dia: Paddlat kanot
Vad gjorde du på midsommar?
Dia: Njöt av ungdomens dagar!
Cass: Hade en grym dag som började med mysig sommarfrukost och avslutades med allt annat än seriöst snack i sängen.
Vilka länder besökte du?
Cass: Nej jag håller mig i underbara sommarsverige

Dia: Räknas stockholm? :) Det borde det ju faktist göra!


Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Dia: Mer sol!
Cass: Jo jag håller med.. och mer diddi :)
Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
Cass: Måste man räkna upp alla underbara sommardagar?
Dia: Håller med föregående talare :) !
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Cass: Ja jag lyckades ju pricka in seriespelet som vanligt detta året med.
Dia: Ja konstigt nog mycket sjuk. Vad hände?
Bästa köpet?
Dia: Hmm. Kan inte bestämma allt fint man köpte i Stockholm.
Cass: Lätt mina  acne boots !
Vad spenderade du mest pengar på?
Dia: Kaffe !
Cass: Mat, vad annars?:D
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
Cass: Från och med du eller kankse alla vikunja låtar.
Dia: aaaah sexy bitch
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med förra sommaren?
Dia: Mycket gladare! hihi
Cass: Samma ?
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Cass: Träffat diddi mer..
Dia: Träffat muppen mer och gjort mer allmänt galna "sommargrejjer"!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Dia: Nää inget
Cass: hmm ingenting?
Blev du kär i sommar?
Cass: (:
Dia: Kanske vågar tro på det där ändå?
Bästa film du sett i sommar?
Dia: Ni menar att jag ska kunna komma ihåg alla?
Cass: Har jag sett några filmer?
Favoritprogram på tv?
Cass: Det hann jag inte med.
Dia: Morden i midsommer! Inga frågor på det!
Bästa boken du läste i sommar?
Dia: Jag håller just nu på med, the last song. Oh good!
Cass: Jag började med Den förlorade symbolen och håller fortfarande på. Men den är bra :)
Största musikaliska upptäckten?
Cass: Lätt, Andreas Wijk! eller kanske vikunja.
Dia: Jag håller mig till deprimerande musik som Oscar Lindros och Melissa Horn.
Något du önskade och fick?
Dia: Jag drömmer istället
Cass: hihii kanske det :)
Något du önskade dig men inte fick?
Dia: Bättre att inte önska sig något så slipper man bli besviken :)
Cass: Håller med föregående talare
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Dia: Sommarlov? Vi jobbar 24/7
Cass: Om man ändå hade sommarlov fortfarande.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Cass: Om allt bara ändå kunde varat lite längre.
Dia: Nja jag är fruktansvärt nöjd med min sommar :)
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
Dia: Golfkläder och sen i år blev det faktist den rockiga stilen. ÄLSKA CONVERSE !
Cass: Lika slapp som vanligt när jag inte behöver klä upp mig.
Vad fick dig att må bra?
Cass: Familj, vänner, mupp och sommaren när den är som bäst
Dia: Allt som hör till sommar gör mig glad. och Cassie då!
Vem saknade du?
Dia: Cassandra Carlsson
Cass: Önskar jag hade fått några fler sommardagar med Dia
De bästa nya människorna du träffade?
Cass: Jag tror det är de goa medlemarna av el classico
Dia: :)
Sommarens sötaste?
Dia: Wille, Wille :)
Cass: Mina små barn :)
Sommarens hetaste?
Cass: Måste nog fan vara Emma
Dia: Emma tar lätt den första platsen, och då menar vi hetast!
Sommarens största kärlek?
Dia: 7 Eleven kaffet, men åk dock inte till Ängelholm!
Cass: usch, jag äter nog alldeles för mycket naturgodis. Men kärlek är det :)
Sommarens besvikelse?
Cass: nej jag vet inte.
Dia: Vi har nog lyckats hålla oss i från detta denna sommaren, kan dock vara att inte åka till Liseberg
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dia: Livet :)
Cass: Mina söta små barn på måndagarna.

 

Det var allt för denna sommaren, vi kan nog rent ut sagt säga att vi är nöjda med den och att vi fick en fantastisk avslutning i Smögen. :) Nu ser vi fram emot vår vinter, dock på olika håll.. Soulmate, I be here when you come back <3


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! din är la för goa, tack för titeln som sommarens hetaste! ;) miss ya guys <3

2010-09-22 @ 13:00:05
URL: http://emmalofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0